söndag, juni 27, 2010

Grattis Anna!

Det bästa med bloggen är att den är min och jag gör vad jag vill med den, hihihi. Så nu gratulerar jag mig själv på födelsedagen! Grattis kära du,på din födelsedag idag!

Tänker inte säga hur mycket jag fyller eftersom jag tyvärr har lite åldersnoja. Jag vet larvigt, men jag har inte riktigt kommit över det eller förlikat mig med det eller vad man ska säga. Ni vet säkert hur mycket jag fyller ändå, så det är ju ingen hemlighet precis, men jag har bara ingen lust att skriva de där siffrorna.

Firar aldrig direkt min födelsedag, alltså mer än att familjen grattar. Tidigare i år fick jag dock en idé om att jag skulle kanske slå till och fira lite i år i alla fall. Men det föll ju på att jag fick ett sommar vik. Så har  nyss vaknat och åker till jobbet om drygt 4 tim. Ja, vad kul! Eller jag bryr mej faktiskt inte så mycket, tror jag i alla fall.

Eftersom vi inte har någon bil, så fick jag cykla till jobbet, på Marcos cykel som vanlig för jag äger ju ingen. Har önskat mej en cykel rätt länge nu, men “mamma” prioriteras inte så högt av sig själv när det är många “munnar att mätta”.

I vilket fall så blev jag överraskad i går eftermiddag. Jag fick sitta i soffan och blunda och in rullar en cykel! Min kära man hade köpt en cykel till sin fru på födelsedagen. Eftersom jag strax skulle cykla till jobbet fick jag den en dag förtidigt så jag skulle slippa cykla på hans stora cykel. Känns helt overkligt att jag äger er cykel och en helt ny dessutom. Wow.

Tack älskling!!!!!!!

cykel 005

Inga kommentarer :