söndag, augusti 22, 2010

Den är inte död!

Bloggen alltså. Fast man kanske skulle kunna tro det. Vi kan väl säga att den haft  semester. Det kan man ju faktiskt skylla på så här på sommaren. Men idag är absolut sista dagen på sommarlovet och nu börjar en ny tid.

Vi har haft en mycket bra sommar med massa skoj tillsammans som familj. Trots en del motgångar på olika områden så har de inte stoppas oss eller tagit över. Jag älskar att vara med min familj!

Den 20.e augusti firade jag och Marco 12-årig bröllopsdag! Det tyckte jag var värt att fira lite extra med tanke på att vi haft ett mycket tufft år som gått.

Eftersom att jag älskar överraskningar så kunde jag ju inte låta bli att planera en liten resa för oss två. Jag köpte flygbiljetter till London för två dagar.
Nyligen hemkomna med resultatet i hand så kan jag besätta att det blev en full pott! Vi har haft 2 kanon dagar tillsammans i London. Det är så värt att få åka bort tillsammans så här, det slår en middag eller bio på stan med hästlängder.

 

London 010

Förutom en planerad visit på YWAM basen Notting Hill hos José och Rosanna, så har vi bara gjort vad vi haft lust till dessa dagar, ätit gott, bott på 2 härliga hotell, shoppat och gått gata upp och gata ner. London gav mersmak hos oss båda, helt klart.

London 008

London 018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

London 042

   London 049

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tack till våra vänner och kära mamma som hjälpt oss med barnen så att denna resa blev möjlig. Vi är verkligen glada för er!

Så en lite bild på min prinsessa och hennes nya cykel. Precis lagom till skolstarten imorgon då vi premiär cyklar till vår nya skola Johannes skolan bara någon kilometer från hemmet. Underbart!

Alicias nya cykel 002

Ok,en bild till då på min tuffa fotbollskille med sin nya Barca tröja som vi köpte i London.

Alicias nya cykel 013

Inga kommentarer :