onsdag, juli 07, 2010

Landet hägrar

Jag är inte riktigt mej själv när jag jobbar. Trots allt funkar det bra, men det blir ju inte mycket med dagarna när man sover till 15 eller så. Sedan tar det typ en halv timma eller 45 min att vakna till också.

Vår nya bil står på parkeringen!! Jippie!! Vi är jätteglada!…och nöjda. Jag känner liksom på mig att den här bilen ska vi ha länge, tills vi har råd att köpa en,på riktigt, nyare bil, och det kan ju typ ta ett låååångt tag.

Ikväll bär det iväg till Ödeshög för att hämta hem mina minstingar som varit hos mormor på landet. Vi stannar också en dag. Barnen har tjatat om att bada i Vättern, så vi tänkte göra det imorgon.

Två nätter kvar på mitt schema på jobbet. Sedan bär det iväg på läger utanför Ödeshög, i bushen.

http://familjenpaz.blogspot.com/2009/11/lagerhastar-kan-man-langta-efter-i.html

Veckorna rullar på så snabbt, men jag kommer uppskatta min ledighet de kommande veckorna extra mycket tror jag. Ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer :