fredag, november 12, 2010

Hej på ett tag kära vänner!

Nu har jag funderat ordentligt på detta. Jag tycker om min blogg och vill inte lägga ner den, men jag har beslutat att ta ett ordentligt "officiellt" uppehåll med den.
Rent känslomässigt orkar jag inte med bloggen nu och har väl inte gjort det under nästan hela detta år, men liksom hållt den vid liv på näst intill konstgjord väg. Ett upphåll leder antigen till ett totalt nedlägg eller så vaknar den till igen och får ett syfte. Utgången är oklar och får så vara för nu.

2010 har varit, nog, det tuffaste året hittils, och jag orkar och vill inte skriva om allt jobbig, för allmänheten. Skriver i min lilla skrivbok istället, så ofta jag har lust. Bloggar har ju olika syfte, men min har nog aldrig varit en total känslomässig utvikning, eller så har den det, kanske i allafall om läser mellan raderna på sista tiden. Jag vill nog inte att den ska vara det i alla fall så därav uppehållet. Eftersom bloggen speglar mej/ oss och vårt liv. Hoppas att vi snart får vända blad, som kungen säger.... :)...och börja på ett nytt kapitel. Men erfarenheterna bär man ju alltid med sig och det är mitt eget ansvar vad jag gör med dem.

Tack och hej och kanske på återseende. Men det talar jag om i såna fall.

Inga kommentarer :