fredag, mars 11, 2016

HEJ!


Det var VÄLDIGT länge sedan sist!
Är du kvar?
Jag är kvar även om jag inte syns.
Tider kommer och tider går.
Om du är här får du gärna tala om det.
Det skulle jag uppskatta.
Jag har inte Facebook längre.
Det har faktiskt gått två år sedan jag loggade ut.
Det är skönt och befriande.
Jag saknar det inte, tvärtom så känner jag att jag verkligen står emot nu. För det är ganska ofta som jag missar, på riktigt, viktiga saker p.g.a jag inte finns på Facebook. Och det kan vara frustrerande. Men än så länge så är jag inte redo eller mogen. Jag måste först bli säker och trygg i att kunna hantera och begränsa inflödet som passerar framför mina ögon, för allt för mycket går in och tar upp viktig plats och tid som jag just nu verkligen behöver till annat. Framför allt för familjen men också till tiden med Gud.

Vill du läsa tankar och funderingar från mig så är du välkommen till "På insidan av mig"

Hoppas du mår bra och att jag får höra från dig snart, för det längtar jag efter.

Kram

Inga kommentarer :