lördag, februari 28, 2009

Nu har jag åkt in till stan med barnen igen. Försöker hinna skriva lite. Har inte hört ett ord från Marco i djungeln, men jag hoppas allt är bra.

Min pappa och Marcos mamma följde med oss till Iquitos när vi kom hit för drygt en vecka sedan. Jag var ju sjuk de första 2 dagarna med jätte ont i magen, kommer inte ihåg om jag berättade det. I alla fall min pappa ille ju passa på att se Iquitos och Amazonas. Så när jag blev bättre så åkte vi först på en rundtur på vattnet utanför Iquitos. Vi gick genom en känd markand och kom tillslut fram till floden, det var riktig slum. Sedan åkte vi utmed alla flytande hus och såg hur folk bor.

Jag lägger in bilder på det sedan. Denna tur var på några timmar.
Sedan

1 kommentar :

Maggis sa...

Håll ut!
Kolla 1:a Pets. brev 5:10-11

Kram Mamma