torsdag, oktober 01, 2009

Goda minnen

Länkarna i mitt förra inlägg funkade ju inte, vilket jag hade misstänkt, det skulle ju vara alldeles för enkelt då…

Vi får väl se om jag kan få till det på annat vis.

Jag skrev 3 inlägg på samma dag för er som inte märkte det, ibland lönar det sig att rulla ner lite på sidan, kan ju ligga något nytt där.

I övrigt så är vi lite sjuka här hemma, och vädret är ju pest så roligare än så blir det tyvärr inte. I går kväll hade jag en god gammal klasskompis här på besök, det var trevligt förutom att jag inte kände mej så trevlig eftersom jag var genomförkyld och trött. Men vi får ta igen det snart igen. Vi pratade om att göra nåt kul ihop som att spela squash. Har aldrig testat det med de har en jättefin squash hall här i Norrköping så det vore ju kul att prova.

Fick ett härligt mail också från en av de amerikanska killarna som brukade passa barnen när vi var i skolan i Iquitos. Det var verkligen kul att höra från honom. Känns så overkligt nu när man tittar på bilderna därifrån…..längtar tillbaka faktiskt…särskilt en dag som denna.

 

IMG_6261

Daniel och Griffin, världens bästa barnvakter!!!! Miss you guys!!!

IMG_6298

Really awsome!!!

Inga kommentarer :