söndag, februari 21, 2010

Han kom hem

Ja, nu var det ju 5 dagar sedan redan som Marco kom hem. Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen sista tiden, men det känns som att det är så mycket hela tiden. Kommer man aldrig ifatt? Nej, det gör man nog inte. Känns lite som att jag tagit vatten över huvudet med mina distansstudier, samtidigt som barnen inte går på fritids och Emanuel bara går 15 tim/v på dagis. Jag ger det denna vecka också,kommer jag inte igång/ifatt så får jag nog lägga ner.
DSCI0307
Alla var sååå glada att pappa Marco kommit hem.Vi firade med lite försenat Alla hjärtansdag fika och semla. Men Marco var väldigt trött efter den långa resan och dagen efter hemkomsten var det tillbaka till jobbet som gällde.

Egentligen testar jag bara lite nu att lägga upp ett inlägg. Våra goda vänner har varit här i helgen och mannen i familjen har hjälpt mej med min dator. Tack och lov! Det var första hjälpen som gällde, den var så sjuk. Så han formaterade om den och installerade Windows 7…jippie!!!! Men lite nytt att lära nu och så måste allt installeras, laddas ner och laddas upp och jag vet inte vad, innan det blir som vanligt igen. Men jag är så grymt nöjd. Tusen tack P!

Är väldigt glad att det är lov nästa vecka…jag älskar lov..hihihi. Ska försöka uppdatera bloggen lite mer, jag “ligger efter” i allt jag tänkt skriva om. Vi hörs snart då.

Inga kommentarer :