tisdag, december 11, 2012

Var sak på sin plats

Nu ska det bli lite ordning och reda. Paz ut i världen - bloggen var tänkt som en informationskälla till vad som händer i vårt liv som familj, men gick gradvis över till att handla mycket om mina tankar och funderingar. Jag vet att många har uppskattat våra uppdateringar när vi var i Peru. Men sedan har jag kanske inte tyckt att det är så där jättekul att skriva  om vad vi gör i vardagen här i Sverige, (ni vet alla dessa så-här-ser-min-vardag-ut-bloggar). Men till saken hör att vi har ju både familj och vänner utspridda i världen så tanken är att den ska få fortsätta vara just en uppdatering från oss för våra vänner och familj som vi inte träffar oss så ofta.

Så för mina egna "djupa" tankar och funderingar  har jag startat en ny blogg På insidan av mej .
Där kan jag ventilera mig om ditten och datten :).

Så vad tror ni våra kära läsare, om det finns några stackars uthålliga sådana kvar. Vill ni läsa om Paz i Sverige?

På våra julkort, som förhoppningsvis dyker upp i vissa brevlådor innan jul kommer jag hänvisa till uppdatering på bloggen, så vänta bara, snart kommer det mera!

Inga kommentarer :