måndag, april 27, 2009

Inte mycket gjort

Jag lyckades inte få till att skriva något på bloggen i helgen. Vi var väldigt trötta, det är tufft program hela tiden. Så jag var hemma hela helgen och skulle göra min veckorapport och andra läxor, men det var svårt att få till det. Till slut efter många timmars sittande och stirrande rakt fram fick jag ihop lite att lämna in i alla fall.

Jag ska försöka komma igen, tycker det är roligt att berätta vad vi gör och får vara med om. Torsdag morgon åker Jag och Leonardo tillsammans med resten av Klassen till djungeln i nästan 4 dagar. Det ska bli spännande men det är en del vi måste förbereda och köpa inför resan. Så nu är vi en snabbis på internet sedan ska vi gå och handla.

Jag lovar att berätta hur vi haft det sedan. Marco och de andra baren stannar hemma. Det är för tufft att vara i djungeln med dem. Det är lite översvämning just nu har vi hört så det är massor med mygg.

1 kommentar :

Anonym sa...

Ha en rolig resa. Hoppas ni inte blir allt för myggbitna
/Linda