onsdag, april 01, 2009

Vilken lyx

Varje tisdag har vi smågrupper. Vi är 4 tjejer i min grupp. Vi är en engelsk språkig grupp och vår ledare är Beth som också är bas ledare tillsammans med sin man Clark. I tisdags bjöd hon oss på en riktig lyx behandling. Hon hade tagit hem en “pedikyrist” (är det ett ord?). I vilket fall så fick vi alla tjejer i tur och ordning våra tånaglar fixade och vackert målade. Jag har sett många kvinnor här med små konstverk på tå naglarna, så jag har förstått att det var populärt. Men eftersom det är så dyrt i Sverige att få naglarna fixade så känner jag att det är ju världens lyx. Det är första gången jag gör något sådant. Otroligt vilket pet jobb hon gjorde. En av de andra tjejerna frågade Beth hur mycket det kostade och priset är under 30 kr per person!

IMG_5865

Tog det här fotot dagen efter så jag hade redan hunnit “slita” lite på dem.

DSC00183

Passar på att visa ett foto på våra ledare också.Till höger är Beth och Clark som är ledare för basen. Till vänster är deras barn Keith och Sylvia och de är 2 av våra ledare.

Inga kommentarer :