lördag, januari 24, 2009

Om-möblering och storstäd

Vad har vi gjort idag? Jo, hela dagen har gått åt till att flytta om och städa barnens rum. Vi vill ställa iorning rummen så de ska passa våra gäster i sommar. Vilka gäster tänker ni kanske? Ja, det kan vara du och din familj, kanske tillsammans med dina vänner och deras familj.

Eftersom vi inte hitta någon andrahands hyresgäst som kunde hyra hela vår lägenhet hela tiden, så har vi kommit fram till ( ja, med god hjälp av en viss vän) att varför inte låta våra vänner och bekanta komma och bo i vår lägenhet i sommar och passa på att semestara i vackra Norrköping!! Här finns massa skolj att göra på sommaren och inte minst Kolmården förstås. Vi blir glada om vår lägenhet blir använd och vi blir glada om ni som kommer och bor här ger ett bidrag till hyran.

Eller om ni redan bor i Norrköping men kommer få besök i sommar av fler än vad som får plats hemma hos er, ja, då är det ju perfekt att ha en extra lägenhet till förfogande. Så först till kvarn för bästa sommar dagarna....

Jag har tänkt lägga ut lite mer om detta, med lite mer detaljer och så, lite längre fram. Men en sak är säker här får plats mycket folk, vi har sängar för minst 7 pers + barn, sedan finns det ju luftmadrasser om man är fler.

2 kommentarer :

Jag sa...

HIHI... har annonserat i min blog.... Ni ör så duktiga har också röjt i tjejernas rum.. det ska kolla på elementen för TREDJE GÅNGEN!!!!!!!!!!SKOJ NOT...

Familjen Paz sa...

Tack,man behöver faktiskt höra att man är duktig, särskilt med tanke på mitt sjukdomstillstånd. Jag var helt slut sen...