fredag, januari 16, 2009

Ut o resa

Om en liten stund åker Alicia och jag till Ödeshög. Imorgon fyller nämligen gamlamormor(Alicias) 85 år. Eftersom vi inte har någon bil så tyckte vi att det blir lite lagom så att jag och Alicia tar tåget, så får grabbgänget stanna hemma.

Jag vill bara säga ett stort TACK för all mail respons vi fått från många av er. Vi blir verkligen jätte glada och uppmuntrade av allt stöd från alla er våra vänner! Tack till er som ber för oss, det behövs. Vi känner att det är en stressad och pressad tid nu innan resan, och det är faktiskt ganska nervöst.
Ni alla betyder jätte mycket för oss!

Idag har min kära vän Rebecca varit här och hälsat på en sväng också. Det är ju full rulle med huset full av barn, men vi hann ändå prata en del. Eller jag pratade rätt mycket känns det som :), jag blir lätt så där när jag saknar vuxenkontakt, allt bara väller ur mej och det finns ingen hejd på det känns det som... Ja, ja jag hoppas du stod ut Rebecca:). Tack för allt ditt stöd!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Tack så jättemycket för senast Anna! Det var lika roligt som alltid att få träffa dig! Tack för den supergoda maten och för lånet av boken, som verkar suveränt bra.Jag hade verkligen inga problem med att stå ut; tvärtom! Att träffa er lyste upp hela min dag!

Vilka härliga barn ni har och vad spännande att följa ert reseäventyr!Jag blir nästan lite avundsjuk...det låter så häftigt!

Många kramar och lyckönskningar från din vän Rebecca

Anonym sa...

Hej!

Fick reda på denna blogg av mamma. Ska bli kul o följa er när ni är ute o reser.

Ha det bra.
Kram Frida Hjertstedt

Anonym sa...

Fick mail av Maggan och fick veta att ni hade en bloggsida. Kommer att följa er på resan och er vistelse i Peru.Ha det riktigt bra!
Kramar Barbro o Anders.

Pastor Lasse sa...

Ni är toppen! Jag kommer följa er blogg. Och jag kommer be för er.

http://pastorlasse.blogspot.com/2009/01/modig-familj-gr-missionsresa.html

Familjen Paz sa...

Vad kul att ni fick adressen till bloggen. Och tack för lyckönskningar. Jag har inte era mailadresser, min får gärna maila dem till mej, familjenpaz(@)gmail.com.

Och Lasse: Supertack för ditt stöd, och kul att du skrev om oss i din blogg, vi känner oss ärade :)