söndag, januari 11, 2009

Roliga dagar

Nu har "lilla" familjen Zagal åkt hem till Tumba. Andra delen av familjen är ju Chile... Konstig känsla att ha mer än halva familjen på andra sidan jorden... Men det ska bli spännande att följa deras reseäventyr. (Är du nyfiken kan du läsa Kattas blogg)




Barnen har haft så kul, Alicia har haft en "lilla syster" i några dagar. Det har varit så mysigt. De har sovit brevid varandra och lekt massor.



Och jag och Katta har haft gott om tid att umgås utan tidspress. Det var så skönt. Jag behövde också få bli lite distraherad för att nerverna inte ska hamna "utanför", det har varit lite mycket senaste dagarna, det kryper liksom närmare i rasande fart och det händer NU allt på en gång.

Självklartt var vi tvugna att ha "räkmys" en kväll också. Vi tog en hel del andra kort också men jag vet inte om jag skulle bli så populär om jag lade upp dem...:)


Nu ska vi äta lite sen tänkte jag ta med Leonardo till Sion International som nu börjar kl. 15.00. Så bra med nya tiden, så man kommer hem tidigare och kan äta kvällsmat med familjen.

Inga kommentarer :