torsdag, mars 05, 2009

Det är ju fantastiskt

Jag har haft lite ångest för det här med bloggen. Som jag skrev så har vi fullt upp jämt och det är svårt att hinna åka in till centrum och internet caféet. Jag har så mycket jag vill berätta, ofta tänker jag det här och det här ska jag skriva om men hittills har jag varit jätte stressad de gånger jag har suttit vid internet för man ska hinna skriva och svara på mail göra bankärenden och så bloggen. Jag har bara haft tid med en timma i taget så när den timman är slut så bara bryts det.

Ja, i vilket fall så har jag nu hittat en program, på vår nya exelenta dator, som jag inte ens visste fanns. Denna dator är en sådan välsignelse så det finns inte ord för det, Tusen Tack igen Carlos! Det är ett bloggprogram där jag kan skriva inlägg hemma och sedan bara ladda upp dem när jag åker in till stan. Coolt! Och det gjorde mitt liv så mycket lättare och mindre stressigt, för som sagt jag vill u så gärna berätta för er där hemma hur vi har det. Och gärna få lite respons förstås :), vilket vi också fått. Vi blir jätte glada för kommentarer eller mail.  Om vi inte svarar eller svar dröjer så är det inte för att vi är ignoranta utan för att vi har lite fritid och lite tillgång till internet. Hoppas ni förstår.

Om det nu helt plötsligt kom massa inlägg på bloggen på en gång, så vet ni varför.

Inga kommentarer :