torsdag, mars 05, 2009

Lite bilder från Gabriels födelsedag

På morgonen sjöng vi för Gabriel och han fick öppna sin present. Han fick ett spel till sitt DS, som vi smart nog hade köpt på rean redan i Sverige, så fick han två påsar med kulor.

 

Gabriel_8 006

 

Efter lunch sjöng alla på skolan för Gabriel och gratulerade honom, sedan bjöd vi alla på glass.

 

Gabriel_8 012

Gabriel_8 013

På kvällen kom Marcos kusin Alberto och hans tjej Monica med världens häftigaste tårta!

007 (2)

 

002

Om ni undrar vart Emanuel och Leonardo är så hade de båda somnat. Leonardo mådde inte bra den dagen han var hängig och hade huvudvärk. Men som ni kanske förstår så åt vi inte upp den tårtan på en kväll. Vi naggade lite i hörnet bara, så dagen därpå bjöd vi alla på tårta och det räckte gott och väl.

1 kommentar :

Anonym sa...

Hej!

Ett stort grattis till Gabriel, så här i efterskott! Wow, vilken tårta! "En sån skulle jag också vilja ha!" utbrast Johannes!

Vad roligt att läsa om era upplevelser och se de fina bilderna på den härliga familjen. Förlåt att jag varit dålig på att höra av mig. Jag ska försöka bättra mig.

Vi ska verkligen be för er och inte minst er ekonomiska situation. Ni finns i våra hjärta och tankar.Vi saknar er!

Allt gott! Hälsningar till hela familjen!

Många kramar Rebecca, Henric, Josephine, Johannes och Alexander